reprezentare logo Kosson

Scopul acestui program este de a ajuta profesioniștii din biblioteci din țările în curs de dezvoltare de a fi la curent cu ultimele tendințe și evoluții în ceea ce privește zona serviciilor tehnice și de a le crește abilitățile nivelul de cunoaștere în domeniul bibliologiei și științei informării.
Doar un singur loc este disponibil pentru cursul de educație continuă la ALCTS online.
Criterii
Cei care aplică trebuie:
  • Să aibe o diplomă în bibliologie sau științele informării (de exemplu, o diplomă a unui curs de 4 ani sau master) sau,
  • să fie angajat într-o program privind bibliologia și științele informării sau
  • să lucreze ca bibliotecar sau specialist în științele informării
  • Să provină dintr-o țară eligibilă (vezi lista țărilor care se califică: Banca Mondială | Națiunile Unite).
  • Să aibe cunoștințe de limba engleză
  • Să aibe abilitățile tehnice pentru a participa la cursul online:
    • abilități de lucru cu computerul: să poată lucra ușor cu browserele precum Internet Explorer, Mozilla Firefox, etc.; un software de procesare a textelor, precum Microsoft Word, Word Perfect, etc., să poată trimite emailuri cu atașamente;
    • să știe să copieze și insereze text; să știe să descarce un program sau un modul; să poată învăța ușor un software nou folosind asistența online sau o secțiune specială pentru asistență;
    • -să aibe acces nelimitat la un computer (cel puțin un PC Pentium II sau o mașină G3 PowerMac;
    • să dispună de o conexiune de înaltă viteză (Broadband sau DSL sau cel puțin un modem de 56K);
    • să aibe computerul dotat cu un antivirus actualizat.{sharethis}
Vezi „Ești gata pentru a învăța online?” pentru mai multe informații generale privind învățarea online. De asemenea, aruncă o privire și la cerințele tehnice menționate în descrierea cursului pentru că acestea pot varia de la un curs la altul. Trimite un email la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. dacă ai vreo întrebare.
Ai nevoie de suport financiar deoarece angajatorul tău nu are fonduri îndeajuns pentru dezvoltare profesională.
Cetățenii unei țări în curs de dezvoltare care studiază în alte țări nu sunt eligibili.
Promovarea proiectului
Informațiile despre cursul online ALCTS pentru bibliotecari sau specialiști în domeniul informației din țările în curs de dezvoltare, vor fi postate pe siteurile web ale Comitetului pentru Educație Continuă și Comitetul pentru Relații Internaționale ale ALCTS. Cursurile vor fi popularizate și prin lista de discuții alaworld.
Linkuri către Planificarea Cursurilor Online, Formularul pentru înscriere și lista țărilor care se califică, vor fi afișate pe paginile comitetelor diviziunilor internaționale ale ALA și pe listele de discuții.
Procedurile pentru înscriere
 
 
Înregistrarea
Înregistrarea pentru granturile ALCTS se vor deschide după planificarea anuală a cursurilor disponibile. Comiterul IRC întocmește Calendarul înscrierilor și decide numărul de sesiuni deschise pentru înregistrare simultană. Înregistrarea va rămâne deschisă pentru cel puțin 40 dar nu mai mult de 45 de zile.
Depunerea înscrierii
Înscrierile pentru secțiunile cursului începând cu Aprilie și Mai 2011 pot fi depuse între 4 februarie și 4 martie. După 4 martie, înscrierile se vor închide.
Candidații trebuie să trimită formularul web completat de la: https://alctsprogram.wufoo.com/forms/alcts-online-course-grant-application-form/
Formularul trebuie completat în limba engleză
Numărul de cursuri la care o persoană poate participa nu trebuie să depășească două gratuite pe an
Selecția
Comitetul pentru Relații Internaționale a ALCTS va evalua toate înscrierile în acord cu eligibilitatea și criteriile necesare și va selecta câștigătorii. Un email de acceptare va fi trimis celui selectat de îndată ce decizia a fost luată dar nu mai târziu de două săptămâni de la data începutului cursului. Dacă persoana selectată nu răspunde scrisorii și/sau nu se înregistrează la sistemul Moodle deschis pentru participanții la curs înainte cu o săptămână de la data începerii cursului, locul lui/ei va fi acordat următorului candidat eligibil. Va fi trimis un mesaj de respingere prin email înaintea debutului cursului pentru candidații care nu au fost acceptați și care nu au intrat pe lista de așteptare.
Lista de așteptare
Comitetul poate crea o listă de așteptare dintre candidații eligibili dacă acest lucru este necesar. Candidații de pe lista de așteptare vor fi informați despre starea solictării de înscriere. Vor avea opțiunea de a sta pe lista de așteptare sau să-și retragă cererea. Lista de așteptare va fi ținută timp de un an. Dacă un solicitant rămâne pe lista de așteptare mai mult de un an el/ea este încurajat să facă o nouă solicitare pentru oferta de cursuri pentru anul următor. Înregistrarea poate fi deschisă pentru cursuri fără listă de așteptare de-a lungul întregului an dacă acest lucru după necesitate.